1. krok - Zabalení zboží
Zboží důkladně zabalte do původního balení nebo krabice a zajistěte jej proti poškození.
Produkt musí být vrácen v původním stavu.
2. krok – Výběr požadavku
Vyberte si, zda chcete zboží reklamovat nebo vrátit. Zadejte číslo objednávky a váš e-mail. Pokud jste registrovaným uživatelem , údaje se vám načtou automaticky. V případě, že nejste registrován/a, založte případ ručně.
3. krok – Vyplnění formuláře
Vyplňte formulář s důvodem vrácení nebo reklamace a odešlete jej. Potvrzení dostanete e-mailem.
4. krok - Výběr dopravy a odeslání zboží
Můžete si vybrat jednoho z našich smluvních dopravců Packeta nebo DPD, kde vám systém automaticky vygeneruje adresní štítek, který si jednoduše vytisknete a nalepíte na balík. Zboží následně odnesete na pobočku, kterou si sami zvolíte. Poštovné platíte jen v případě, že jste se rozhodli zboží vrátit. Pokud preferujete jinou dopravu, můžete si ji zajistit sami a postupovat podle pokynů k odeslání, které vám přijdou e-mailem. Zboží nezasílejte na DOBÍRKU! Zaměstnanci skladu nemají možnost zásilku převzít a zaplatit.
5. krok – Výběr způsobu vrácení peněz
Na výběr máte různé možnosti refundace. Je na vás, zda si zvolíte vrácení platbou (PayPal), převodem na bankovní účet, nebo prostřednictvím slevového kupónu na další nákup. Ve většině případů trvá převod obvykle 2–5 pracovních dnů.
6. krok - Sledování průběhu
Po odeslání zboží můžete sledovat stav své reklamace nebo vrácení prostřednictvím e-mailových upozornění. Budeme vás informovat o každé změně v průběhu zpracování.
nebo na +421 37 285 14 14 (PO – PÁ: 9:00 – 18:00).