Časté dotazy

Nejčastější otázky našich zákazníků týkající se produktů značky SOLA.

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM ZÁKAZNICKÉ CENTRUM
SLEVOVÉ KUPONY SLEVOVÉ KUPONY
MŮJ ÚČET MŮJ ÚČET
PLATBA PLATBA
TECHNICKÉ OTÁZKY TECHNICKÉ OTÁZKY
OBJEDNÁVKA OBJEDNÁVKA
VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
PRODUKTY SOLA PRODUKTY SOLA
ZÁKAZNICKÉ CENTRUM
Jak mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Jsme k dispozici na telefonním čísle + 421 37 285 14 14 nebo na e-mailové adrese solapoint@solapoint.cz

Kdy mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Jsme Vám k dispozici každý pracovní den od 9.00 do 18.00 hodin.

Mohu zadat objednávku telefonicky?

Objednávku nemůžeme vytvořit jménem zákazníka. Všechny transakce přijímáme elektronicky a nákup provádí zákazník na adrese www.solapoint.cz.

SLEVOVÉ KUPONY
Jak mohu použít slevový kupón?

Vyberte si produkty, přidejte je do košíku a klikněte na „Přidat slevový kupón“. Systém automaticky přepočítá hodnotu objednávky a sníží částku k úhradě o hodnotu kupónu. Upozorňujeme, že na jednu objednávku lze použít pouze jeden slevový kupón, který se nevztahuje na náklady na doručení.

Můj slevový kód nefunguje. Čím to může být způsobené?

Zkontrolujte, zda jste slevový kód napsali správně (bez zbytečných mezer, bez diakritiky atd.). Ujistěte se, že slevový kód není po datu platnosti a že platí pouze na vybrané produkty. Můžete také kontaktovat náš zákaznický servis na telefonním čísle + 421 37 285 14 14 nebo nám napsat na e-mail solapoint@solapoint.cz a my platnost slevového kódu zkontrolujeme.

MŮJ ÚČET
Nemohu se přihlásit ke svému účtu. Co mám dělat?

Jednou z nejčastějších příčin je nesprávné přihlašovací jméno (e-mailová adresa) nebo heslo k účtu. Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na odkaz „Zapomněli jste své heslo?“. který je k dispozici na přihlašovací stránce. Na e-mailovou adresu zadanou při registraci bude zasláno nové, náhodně vygenerované heslo. Pokud se nemůžete přihlásit, přestože máte správné heslo, kontaktujte nás a my Vám určitě pomůžeme.

Jak si vytvořím účet?

Účet si můžete vytvořit dvěma způsoby:
1. Klikněte na ikonu panáčka v pravém horním rohu stránky. Budete přesměrováni na stránku Můj účet, kde můžete vyplnit své osobní údaje.
2. Účet si můžete vytvořit také během nakupování. Jakmile přidáte produkty do košíku, přejděte k dalšímu kroku procesu objednávky a vytvořte si účet.

Chci zrušit svůj účet. Jak to mohu udělat?

Pokud si přejete svůj účet vymazat, kontaktujte naše zákazické centrum na adrese solapoint@solapoint.sk.

PLATBA
Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Více informací o možnostech platby naleznete zde.

TECHNICKÉ OTÁZKY
Jak se mohu odhlásit z odběru novinek?

Na konci každého newsletteru najdete odkaz pro odhlášení z odběru marketingových e-mailů. Svůj požadavek můžete také nahlásit zákaznickému centru zasláním zprávy na adresu techsupport@solapoint.sk.

Proč nedostávám e-mailové zprávy od solapoint.sk?

Zkontrolujte, zda e-maily neskončily ve složce SPAM a zda je Váš zákaznický účet vytvořen s platnou e-mailovou adresou. Pokud je Vaše e-mailová adresa správná a e-maily neskončily ve složce SPAM, kontaktujte nás a určitě to společně vyřešíme.

Chci zrušit svůj účet. Jak to mohu udělat?

Pokud chcete svůj účet smazat, kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na adrese solapoint@solapoint.cz

Musím mít účet, abych si mohl/a objednat zboží?

Ne, nakupovat můžete i bez registrace. Povinná registrace platí pouze pro firmy. Přesto všem doporučujeme založení vlastního účtu. Registrovaný zákazník totiž získává řadu výhod, i když nakupuje jen příležitostně.

Registrací získáte:

  • přístup ke sledování vašich objednávek,
  • možnost sledovat historii nákupů,
  • možnost využívat výhody Sola Bonus Clubu
OBJEDNÁVKA
Musím mít účet, abych si mohl/a objednat zboží?

Ne, nakupovat můžete i bez registrace. Povinná registrace platí pouze pro firmy. Přesto všem doporučujeme založení vlastního účtu. Registrovaný zákazník totiž získává řadu výhod, i když nakupuje jen příležitostně.

Registrací získáte:

  • přístup ke sledování vašich objednávek,
  • možnost sledovat historii nákupů,
  • možnost využívat výhody Sola Bonus Clubu
Mohu si objednat zboží na jinou adresu, než kterou mám uvedenou ve svém účtu?

Objednávku můžeme odeslat na jakoukoli adresu, kterou zadáte při vytváření objednávky. V podrobnostech o doručení můžete zvolit možnost „přidat novou adresu“.

Mohu změnit obsah své objednávky?

Pokud zboží ještě nebylo odesláno, bude to pravděpodobně možné. Obraťte se, prosím, na naše zákaznické centrum a určitě to společně vyřešíme.

Nepodařilo se mi dokončit online platbu. Jak mohu platbu dokončit?

Pokud se Vám nepodařilo dokončit platbu, odkaz na opakování platby najdete v části Můj účet na kartě Historie a podrobnosti objednávky.

Zaplatil/a jsem za svou objednávku, peníze byly z mého účtu staženy a objednávka má stále stav „Čeká na zaplacení“, co mám dělat?

Zašlete e-mail na adresu solapoint@solapoint.cz s přiloženým potvrzením o platbě. Po vyřešení situace Vás budeme kontaktovat.

Mohu objednávku stornovat?

Objednávku můžete zrušit po přihlášení do svého účtu, dokud neobdržíte e-mail s „Potvrzením objednávky“. Pokud je u vybrané objednávky viditelný odkaz „Zrušit objednávku“, je možné objednávku zrušit. Tato možnost je k dispozici pouze po omezenou dobu. Pokud tuto možnost nevidíte, objednávku již nelze zrušit. V případě pochybností se obraťte na zákaznický servis.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
Jak dlouho musím čekat na zpracování reklamace?

Snažíme se vyřešit reklamace k vaší spokojenosti co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od data obdržení reklamovaného výrobku.

PRODUKTY SOLA
Z jakých materiálů se vyrábí příbory Sola?

Příbory Sola jsou vyrobeny z vysoce kvalitní nerezové oceli.

Kde máte prodejny, kde se dají koupit výrobky Sola?

Výrobky Sola lze zakoupit přímo v Sola Pointu - prodejně, která se nachází v sídle společnosti Sola Switzerland, na Novozámocké ulici 1065 v Ivance pri Nitre na Slovensku. A samozřejmě také online na www.solapoint.cz a v maloobchodní síti COOP Jednota.

Jaké jsou hlavní rozdíly mezi jednotlivými příbory? Jen v designu, nebo také v kvalitě, materiálech?

Jaké jsou hlavní rozdíly mezi příbory? Jen v designu, nebo také v kvalitě, materiálech? Rozdíly mezi příbory jsou kvalitativní a liší se také v designu. Společnost Sola rozlišuje v portfoliu 5 řad výrobků, které se liší tvarem, ale také funkčností.

Řada Platinum: luxusní řada příborů s dutými rukojeťmi.
Premium Line: vysoce kvalitní kované příbory s důrazem na detail.
7. generace: jedinečná řada příborů vytvořená kombinací různých designů rukojetí
Master Line: kompletní řada výrobků navržená speciálně pro potřeby sektoru HoReCa
Elite Line: řada příborů, která kombinuje funkčnost, jednoduchost a cenovou dostupnost.

Mohu příbory Sola mýt v myčce nádobí?

Chcete-li prodloužit životnost příborů, myjte je nejlépe ručně. Pokud však není uvedeno jinak, lze příbory značky Sola mýt v myčce nádobí.

Jak bych se měl o příbory starat?

Sola Switzerland doporučuje při každodenním používání příborů dodržovat následující návyky:

Opláchněte příbory ihned po použití, abyste omezili chemické reakce solí a kyselin.
Příbory myjte před prvním použitím a také po každém dalším použití.
Nenechávejte příbory namočené ve vodě přes noc. Minerální soli obsažené ve vodě mohou poškodit jejich povrch.
Příbory z nerezové oceli vždy skladujte odděleně od stříbrných příborů.
Nože vždy myjte v myčce nádobí odděleně od ostatních příborů.
Lžíce a vidličky vkládejte do myčky vždy lžící a hroty směrem nahoru, aby se lépe umyly.
Příbory z myčky vyjměte ihned po skončení mycího programu a osušte je. Zvláštní péči věnujte čepelím nožů.
Nikdy nenechávejte příbory v uzavřené, vlhké myčce nádobí.
Vždy dodržujte pokyny výrobce myčky nádobí a pokyny pro použití chemických mycích prostředků.

Lze výrobky ze dřeva mýt v myčce nádobí?

Výrobky ze dřeva obecně nejsou vhodné k mytí v myčce nádobí. Pokud se takový výrobek skládá z lepených částí, může se rozpadnout.

Jak mohu nabrousit nože Sola?

Nože Sola lze brousit elektrickou bruskou, ale také brusným kamenem a brouskem na nože.

Jaký je rozdíl mezi příbory CR a CNS?

Rozdíl mezi označením CR a CNS spočívá v hodnocení odolnosti proti korozi. Označení CNS je typem oceli nejvyšší kvality díky přítomnosti niklu a dalších obsažených prvků v malém množství. Označení CR je vzhledem k nepřítomnosti niklu méně odolné vůči korozi.

Co znamená označení 18/10 a 18/0?

Při hodnocení příborů z hlediska jejich odolnosti proti korozi udávají čísla 18/10 a 18/0 poměr chromu a niklu ve slitině oceli, z níž je příbor vyroben. Označení 18/0 znamená, že slitina obsahuje 18 % chromu a 0 % niklu. 18/10 je označení pro 18% obsah chromu a 10% obsah niklu v ocelové slitině. Obsah niklu ve slitině sice ocel změkčuje, ale zároveň ji činí kvalitnější a odolnější vůči korozi. Příbory bez obsahu niklu ve slitině jsou tvrdší, ale méně odolné proti korozi.

Mohou mé příbory zrezivět?

Přestože jsou příbory Sola vyrobeny z nerezové oceli, neznamená to, že nemohou podléhat korozi. Ta je nejčastěji způsobena nesprávným mytím nebo ponecháním příborů ve vlhkém prostředí.

Lze příbory recyklovat?

Sola Switzerland splňuje obecné ekologické normy, jako jsou:
Recyklace výrobků
Rozumné nakládání s přírodními zdroji
Splnění přísných emisních kritérií našich vlastních továren (certifikáty ISO).
Příbory Sola lze recyklovat v rámci recyklace našich vlastních výrobků.

Lze všechny výrobky nabízené v obchodě zakoupit v prodejně?

Ano, výrobky nabízené v e-shopu Sola Switzerland lze zakoupit také přímo v obchodě Sola Point. Pouze vybrané výrobky Sola naleznete v síti prodejen COOP Jednota.

Nabízíte také hliníkové příbory?

Ne, Sola Switzerland pod svými značkami neprodává hliníkové příbory.