Objednáváte ostošest, proto se doručení může prodloužit na 10 dní. Děkujeme za pochopení.
DOPRAVA ZDARMA NAD 1 800 Kč

Vrácení zboží

02.12.2019

Jak vrátit zboží?



1. krok
1. krok
Zboží, které se rozhodnete vrátit, zabalte důkladně do krabice nebo původního balení. Podle možnosti použijte všechny ochranné prvky z původního balení, aby se produkt cestou nepoškodil. Myslete na to, že produkt musí být vrácen v původním stavu.



2. krok
2. krok
Vyplňte prosím Formulář pro vrácení zboží a přiložte ho spolu s kopií původní faktury do zásilky. Nezapomeňte prosím uvést i číslo účtu, na který vám pošleme peníze za vrácené zboží. Díky kompletně vyplněnému formuláři nám pomůžete vrácenou objednávku rychleji zpracovat.

Formulář pro vrácení zboží



3. krok
3. krok
Když produkt spolu s formulářem zabalíte, pošlete zásilku nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu naší centrály pro EU:

Sola Switzerland s.r.o.
Vrácení zboží e-shop CZ
Novozámocká 1065
951 12 Ivanka pri Nitre
Slovenská republika


UPOZORNĚNÍ:
Odložte si potvrzení o odeslání zásilky, dokud zásilku nepřijmeme. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručení. Vrácené zboží prosím neodesílejte na dobírku, taková zásilka se bude muset vrátit zpět na Vaši adresu.



4. krok
4. krok
Pár dní počkejte. Vrácené objednávky zpracujeme, jakmile to bude možné. Obvykle to trvá 3 – 6 pracovních dnů.



5. krok
5. krok
Když vaši vrácenou zásilku zkontrolujeme a zpracujeme, dáme vám vědět. Peníze vám vrátíme na váš účet. Ve většině případů převod peněz na váš účet trvá obvykle 2 – 5 pracovních dnů.




 

Pokud máte jakékoliv další otázky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím chatu, e-mailem na solapoint@solapoint.cz nebo na tel. č. +421 37 285 14 14 (PO – PA: 8:00 – 18:00).


Používáme cookies, abyste měli z našeho webu lepší zážitek. Víc info